بنام خدا - بهروز فرهادیان - 22 تیر 1397 - [email protected]

چو بیایی
"گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم"
به درَک نیامدی تو ، پس نگو من چه بگویم
شاید هم بگویم از "گرانی" این لذت زندگی خوب !
یا که از لذت بودن توی صف های شلوغ
174-...ما را در سایت 174- دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 153